ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی از شرکت های دانش بنیان فعال درحوزه شناختی حمایت می کند

You are currently viewing ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی از شرکت های دانش بنیان فعال درحوزه شناختی حمایت می کند
۲۸۶ Views

دبیر ستاد توسعه علوم و فنآوری های شناختی، شناسایی توانمندی ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و تیم های مستعد و فعال حوزه علوم شناختی برای تولید و بومی سازی ابزارها و محصولات شناختی را از سیاست های راهبردی این ستاد برشمرد.

دکتر”سید محمد مهدوی” درجریان بازدید از شرکت دانش بنیان” لیو فناوری هوشمند” افزود : بهره گیری از توان تخصصی پژوهشگران و نخبگان علوم و فناوری های شناختی و ارتباط مستمر با محققان ، اساتید و متخصصان در مراکز علمی و تخصصی برای تولید محصولات و تجهیزات حوزه علوم شناختی در اولویت برنامه های این ستاد قرار دارد.

دبیرستاد توسعه علوم و فنآوری های شناختی در این بازدید در نشستی با دست اندرکاران این شرکت دانش بنیان بر حمایت این ستاد از شرکت های دانش بنیان تولید کننده محصولات شناختی تاکید کرد.

عامل شرکت دانش بنیان”لیو فناوری هوشمند” دراین بازدید با ارایه گزارشی از فعالیت این شرکت اعلام کرد: تاکنون تجهیزات متعددی درحوزه مغز و اعصاب برای کاربردهای بالینی و تحقیقاتی از جمله دستگاه های الکتروانسفاگراف، تب سنج مادون قرمز، شنوایی سنجی، تحریک الکتریکی مغز، نورفیدبک و بایو فیدبک در این شرکت طراحی و تولید شده است.

وی افزود: دستگاه الکتروانسفالوگراف لیو قادر است سیگنال های الکتریکی مغز و به طور همزمان سیگنال های مختلف را با کیفیت بالا ثبت کند و به گونه ایی طراحی شده که هم برای ثبت های بالینی و هم تحقیقاتی مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید