ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در راستای ارتقای سلامت از طراحی ، تولید و ساخت ابزارهای شناختی حمایت می کند

You are currently viewing ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در راستای ارتقای سلامت از طراحی ، تولید و ساخت ابزارهای شناختی حمایت می کند
۳۴۲ Views

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در راستای ارتقای سلامت و کارکردهای شناختی از طراحی ، تولید و ساخت ابزارهای شناختی ارزان قیمت و قابل حمل برای استفاده عموم مردم در جامعه حمایت می کند.

حمایت از ایجاد زیرساخت‌های تحقیقاتی و علمی مورد نیاز کشور درحوزه علوم و فن آوری‌های شناختی، ایجاد شبکه‌ای برای ‌اشتراک‌ گذاری امکانات و خدمات آزمایشگاهی، جذب نخبگان و محققان کارآمد به فعالیت در حوزه‌های مرتبط با علوم شناختی، از اهداف مهم ستاد توسعه علوم و فن آوری‌های شناختی در این مقوله بوده و تشویق و ترغیب محققان و متخصصان برای دستیابی به خودکفایی و بومی‌سازی تجهیزات و حمایت از تولید ابزارها و دستگاه‌های فناورانه توسط مراکز و شرکت‌های دانش ‌بنیان یکی از سیاست‌های ستاد علوم شناختی محسوب می‌شود.

درسال های اخیر با حمایت و مشارکت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی بیش از ۱۰۰ آزمایشگاه تحقیقاتی به ابزارهای شناختی ساخت ایران تجهیز شده اند.

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در چارچوب این سیاست راهبردی، سرمایه­گذاری درخصوص ساخت ابزارهای شناختی ارزان قیمت و قابل حمل (Handheld Devices) برای استفاده عموم جامعه را در دستور کار قرار داده است.

این ستاد برای تحقق این هدف از تمامی شرکت ­های فعال درحوزه های شناختی، اساتید مراکز علمی، تخصصی ، دانشگاهی و محققان مندان به فعالیت در این حوزه خواست جزئیات دستگاه هایی که توسط آنان قابلیت ساخت دارد را تا پایان اردیبهشت ماه جاری به آدرس research@cogc.ir ارسال کرده تا پس از تایید شورای مدیران ستاد، حمایت از فعالیت در حوزه مورد نظر انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید