فراخوان حضور شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شناختی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته چین

You are currently viewing فراخوان حضور شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شناختی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته چین
۲۶۳ Views

ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی از شرکت ها و مراکز دانش بنیان و استارتاپی فعال در حوزه شناختی خواست محصولات و دستاورهای فناورانه خود را در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته چین عرضه و به نمایش گذارند.

نمایشگاه China Hi-Tech Fair یکی از بزرگترین نمایشگاه های فناوری و نوآوری است که به صورت سالانه برگزار می شود و در واقع یک پلتفرم نمایش فناوری‌های پیشرفته و تبادل اطلاعات فنی و تجاری بین شرکت ها است.

این نمایشگاه بر فناوری های ارتباطات و اطلاعات، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و واقعیت افزوده تمرکز دارد و حوزه هایی همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، شهر هوشمند، مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست، مراقبت های بهداشتی هوشمند، نمایشگر های نیمه هادی و نوآوری و فناوری های جدید در ساخت و ساز در بر می گیرد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری های پیشرفته چین در تاریخ ۲۴ تا ۲۸ آبان ماه سال جاری در شنزن این کشور برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا ۲۵ شهریور ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

گفتنی است ثبت نام از طریق کریدور صادرات و لینک https://tesc.ir/service/8/1/ امکان پذیر است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ۰۹۱۹۸۸۸۵۷۹۴ و ۸۸۳۳۵۲۱۱ ۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید