فراخوان ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی از شرکت دانش بنیان و فناور شناختی برای حضوردر چهارمین جایزه بین المللی انتقال فناوری

You are currently viewing فراخوان ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی از شرکت دانش بنیان و فناور شناختی برای حضوردر چهارمین جایزه بین المللی انتقال فناوری
۱۴۸ Views

ستاد توسعه علوم و فناروی های شناختی در فراخوانی از شرکت های دانش بنیان و فناور فعال درحوزه شناختی دارای سابقه تعاملات بین المللی دعوت می کند در چهارمین رویداد جایزه بین المللی انتقال فناوری شرکت کنند.

این رویداد به منظور توسعه همکاری ها در زمینه تبادل فناوری و جذب فناوری های پیشرفته و نیز حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان برگزار می شود.

چهارمین دوره جایزه بین المللی انتقال فناوری به میزبانی کشور ترکیه درتاریخ ۱۳-۱۲ مارچ سال ۲۰۲۴ میلادی مقارن با ۲۳-۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار و این جایزه توسط دبیر کل سازمان “دی – هشت ” به بهترین قرارداد انتقال فناوری که در بازه زمانی تعیین شده بین حداقل یکی از کشورهای عضو گروه دی – هشت یا سایر کشورهای اسلامی صورت گرفته باشد،  اهدا خواهد شد.

از شرکت های دانش بنیان و فناور و واحدهای فعال در حوزه علوم و فناوریهای شناختی که سابقه تعاملات بین المللی دارند دعوت می گردد در این رویداد شرکت نمایند.

شرکت‏های دانش بنیان و فناور جهت کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید