فراخوان شرکت های دانش بنیان و فناور فعال درحوزه شناختی برای شرکت در پنجمین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ” تستا”

You are currently viewing فراخوان شرکت های دانش بنیان و فناور فعال درحوزه شناختی برای شرکت در پنجمین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ” تستا”
۲۲۲ Views

ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی به منظور توسعه و رونق بازار کسب و کار و حمایت از تولیدات و محصولات داخلی، در فراخوانی از مراکز و شرکت ها فناور و دانش بنیان فعال درحوزه های شناختی دعوت می کند در پنجمین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید” تستا ” شرکت کنند .

این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه تقاضا محور( ( Reverse Pitch)به دنبال شناسایی نیازها و تقاضاهای فناوری شرکت ها و سازمان های داخلی و خارجی است تا زمینه بهم رسانی فناوران و متقاضیان فراهم آید.
با برگزاری نمایشگاهای تقاضامحورمی توان علاوه بر ایجاد بازار و موضوع مسئله محوربرای پژوهشگران و دانشگاهیان و بازار فروش محصولات برای فناوران و شرکت های دانش بنیان، بخشی از مشکلات فناورانه تولید کنندگان را نیز مرتفع کرد.

این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش با همکاری مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و شورای عتف وزارت علوم در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
شرکت های متقاضی و دارای نیاز فناورانه و کارگزاران فناوری می توانند جهت ثبت نام برای حضوردر نمایشگاه و ارسال نیازهای فناورانه از تاریخ ۲۰ مهر الی ۲۵ آبان از طریق لینک پیوست نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.http://irtesta.ir/form/

دیدگاهتان را بنویسید