فراخوان مراکز خلاق ،فناور و دانش بنیان حوزه های شناختی برای شرکت در اولین دوره جایزه “ملی آبادیران “

You are currently viewing فراخوان مراکز خلاق ،فناور و دانش بنیان حوزه های شناختی برای شرکت در اولین دوره جایزه “ملی آبادیران “
۲۱۲ Views

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از مراکز دانش بنیان ، خلاق و فناور حوزه های شناختی دعوت می کند در اولین دوره جایزه”ملی آبادیران” شرکت نمایند.

جایزه “ملی آبادیران” درپنج بخش شامل مراکز و شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور، اساتید، نخبگان و پژوهشگران، گروه ها و نهادهای مردمی و مسوولیت اجتماعی با هدف شناسایی فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه برنامه ریزی شده است.

شناسایی بازیگران کلیدی این حوزه و معرفی دستاوردها و موفقیت های آنان در قالب این رویداد، الگوهای موفقی از بکارگیری فعالان مردمی، اساتید و نخبگان و توانمندی های شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور را در حل مسائل کشور بویژه در مناطق کمتر برخوردار، به نمایش می گذارد.

برنامه ملی آبادیران با هدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال”رفع چالش های مناطق محروم و روستایی”، “ایجاد اشتغال پایدار” و”توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار” با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست بوم نوآوری و فناوری طراحی و اجرا شده است.

دکتر”سید محمد مهدوی”دبیرستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی خرداد ماه امسال در مراسم گشایش نمایشگاه آبادیران درمصلی حضرت امام خمینی ( ره)، با اشاره به اینکه علم و فناوری فرصتی های مناسبی را در اختیار توسعه، ایجاد اشتغال و مهارت‌آموزی قرار می‌دهد، خواستار استفاده از ظرفیت علم و فناوری برای توسعه و پیشرفت در سطح کشور شد.

در این نمایشگاه ، پاویون محصولات شناختی با هدف کمک به تجهیز مراکز درمانی و پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت، گسترش خدمات و توسعه محصولات مرتبط با معلولین و افراد توانخواه و نیز کمک به توسعه زیرساخت های آموزشی در فضاها و مراکز آموزشی و نیز بستر‌سازی دراجرای عدالت آموزشی درحوزه های دانش علوم شناختی برپا شده بود.

نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) به منظور کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت های شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت ها جهت محرومیت زدایی، بیست و سوم خردادماه با حضور دکتر روح الله دهقانی معاون علمی ، فنآوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و جمعی دیگراز مقامات و مسوولان نهادها در محل مصلی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند فایل راهنمای جایزه آبادینو را مطالعه و جهت شرکت در فراخوان از قسمت ثبت نام که از یکم آبان ماه لغایت پانزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت ، در این رویداد اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید