نفرات برتر مرحله اول دهمین دوره مسابقات ملی دانش آموزی «دانش مغز» تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معرفی شدند

You are currently viewing نفرات برتر مرحله اول دهمین دوره مسابقات ملی دانش آموزی «دانش مغز» تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معرفی شدند
۹۱ Views

مرحله نخست دهمین دوره مسابقات ملی دانش آموزی “دانش مغز” تحت حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌ های شناختی برگزار و
نفرات برتر این دوره از رقابت ها مشخص شدند.

در این مرحله از مسابقات، ۲ هزار ۶۰۰ دانش آموز در رده سنی ۱۳ تا ۱۸ سال از بیش  از ۳۰ استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۵۴ دانش آموز اول این رقابت ها برای حضور در مرحله دوم برگزیده شدند.

برگزیدگان این مرحله، بهار سال اینده در دوره های آمادگی مرحله دوم آزمون شرکت خواهند کرد. این دوره ها با حمایت ستاد توسعه و علوم و فناوری های شناختی برگزار و نفر  برتر این رقابت ها به عنوان ‌نماینده کشورمان به رقابت های بین المللی دانش مغز شرکت خواهد کرد.

مسابقه ملی دانش آموزی” دانش مغز” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با هدف ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت در حوزه دانش مغز، پرورش استعداد‌های جوان وهدایت نسل پویای امروز به تحصیل درحوزه علوم اعصاب درسطح کشور برگزارمی‌شود.

Brain Bee یک مسابقه جهانی برای دانش‌آموزان در زمینه علوم اعصاب و دانش مغز است که به عنوان یکی از مسابقات علمی معتبر و جذاب شناخته می‌شود ودانش آموزان را تشویق می‌کند تا درحوزه علوم اعصاب به دنیای پژوهش و تحقیقات علمی در حوزه مغز وارد شوند و به ارتقای سلامت و شناخت مغز کمک کنند.

دهمین دوره مسابقه جهانی دانش مغز در کشور آمریکا برگزار می شود و نمایندگان اعزامی کشورمان به این مسابقات درسال های اخیر درمیان پنج  کشور برتر رقابت ها جای داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید