“پاویون محصولات شناختی” درهجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد برپا می شود

You are currently viewing “پاویون محصولات شناختی” درهجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد برپا می شود
۲۳۲ Views

در راستای حمایت از توسعه کسب و کارها در اکوسیستم شناختی‌، دستیابی به خودکفایی و تامین نیازهای داخلی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی درنظر دارد در هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد”پاویون اختصاصی شناختی” دایر کند.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در فراخوانی از مراکز و شرکت های فناور و خلاق فعال تولیدکننده تجهیزات و ابزارهای شناختی حوزه پزشکی و کلینیکی دعوت می کند با بهره مندی از حمایت‌های توانمندسازی این ستاد در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی مشهد شرکت کنند.

این نمایشگاه به مدت چهار روز از هفدهم آبان ماه امسال در شهر مشهد مقدس برپا خواهد شد.

شرکت‌های متقاضی حضور در پاویون این ستاد در نمایشگاه، می‌توانند با تکمیل و ارسال فرم پیوست حداکثر تا تاریخ چهارشنبه سوم آبان ماه درخواست خود را از طریق ایمیل ED@cogc.ir به کارگروه توسعه اکوسیستم اعلام نمایند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و صنایع وابسته در مشهد به عنوان یکی از نمایشگاه های تخصصی ملی و بین المللی جهت کمک به توسعه و پیشرفت پزشکی و توریسم سلامت در منطقه طی هجده دوره برگزاری موفق حائز اهمیت می باشد.

معرفی آخرین تکنولوژی‌ها و دستاوردها  و توانمندی‌های فعالان و صنعتگران حوزه مهندسی پزشکی داخلی و خارجی و افزایش زمینه همکاری دو و چند جانبه بین‌ تولیدکنندگان و خریداران در ایران، کشورهای همسایه و آسیای میانه و حاشیه خلیج فارس از اهداف این نمایشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید