دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی”دانش مغز” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی درسطح کشور برگزار می شود

You are currently viewing دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی”دانش مغز” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی درسطح کشور برگزار می شود
۲۲۴ Views

دهمین دوره مسابقه ملی دانش آموزی” دانش مغز” با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با هدف ترغیب دانش‌آموزان به فعالیت در حوزه دانش مغز، پرورش استعداد‌های جوان وهدایت نسل پویای امروز به تحصیل درحوزه علوم اعصاب درسطح کشور برگزار می‌شود.

مسابقه” Brain Bee” یک مسابقه جهانی برای دانش‌آموزان در زمینه علوم اعصاب و دانش مغز است که به عنوان یکی از مسابقات علمی معتبر و جذاب شناخته می‌شود و  دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا در حوزه علوم اعصاب به دنیای پژوهش و تحقیقات علمی در حوزه مغز وارد شوند و به ارتقای سلامت و شناخت مغز کمک کنند.

این مسابقه به عنوان یک راه برای پرورش نخبگان آینده در زمینه علوم اعصاب شناخته می‌شود و شرکت در آن تجربه‌ی منحصر به فردی برای دانش‌آموزان علاقه‌مند به این حوزه است.

مرحله نخست دهمین دروه مسابقه بین المللی دانش مغز بیست و هفتم ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ امسال برگزار و مهلت ثبت نام در این مسابقه تا سی ام ۳۰ دی  تعیین شده است. مرحله دوم این دوره از مسابقات در اردیبهشت ماه سال آینده ۱۴۰۳ میان برگزیدگان مرحله نخست این مسابقه ملی انجام می شود.

دانش آموزان گروه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال شامل متولدین ۱ مرداد ۱۳۸۴ الی ۱ مردادماه ۱۳۹۰ مجاز هستند تا در دهمین دوره مسابقه ملی دانش مغز Brain Bee 2024 شرکت کنند.

مسابقات ملی دانش آموزی” دانش مغز” توسط انجمن علوم اعصاب ایران و با همکاری گروه علمی سیناپس برگزارمی‌شود.

در دومین مرحله این مسابقه به نفرات برگزیده و منتخب جوایز نقدی  بین ۳۰ میلیون تا ۹۰ میلیون ریال به علاوه لوح تقدیر تعلق می گیرد و در این مرحله همچنین به نفرات اول تا سوم نیز جایزه مغز و شناخت اهوازی  معتبر ترین جایزه علوم اعصاب کشور اهدا می شود.

دهمین دوره مسابقه جهانی دانش مغز Brain Bee 2024 در کشور آمریکا برگزار می شود و نمایندگان اعزامی کشورمان به این مسابقات در سال های اخیر همواره در میان  پنج کشور برتر رقابت ها  جای داشتند.

در دهمین دوره مسابقه جهانی دانش مغز جوایز نفرات برتر رقابت جهانی مسابقه بین المللی دانش مغز به ترتیب نفر اول ۳۰۰۰ دلار، نفر دوم ۲۰۰۰ دلار و نفر سوم ۱۰۰۰ دلار تعیین شده است.

برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنید:

www.irsynapse.com/brainbee

دیدگاهتان را بنویسید