دومین جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی

You are currently viewing دومین جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی
۲۰۸ Views

با هدف کمک به اقتصاد دانش بنیان و تکنولوژی محور، دومین جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح شهید بابایی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران یک مسابقه از سری مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان درقالب طرح شهید بابایی است، که با همکاری و مشارکت شماری دیگر از مراکز و نهادها با هدف آموزش علاقمندان به این فناوری و تربیت و پرورش افراد مستعد درکشور برگزارمی شود.
در این مسابقه درنظر دارد طی یک فرایند مشخص حضوری وغیرحضوری، آموزش‌های لازم به علاقه‌ مندان ارائه و درنهایت با طرح موضوعات جدی صنعت درحوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه، برای چندین مسئله واقعی نیز راهکارهای مناسب تدوین شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از پژوهشگران، مراکز و شرکت‌های دانش بنیان و فعال در حوزه علوم شناختی که دراین رویداد برگزیده شوند، حمایت خواهد کرد.

در دومین جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران جایزه نقدی به مبلغ ششصد میلیون تومان نیز اهدا می شود.
دست اندرکاران این مسابقه تلاش می کنند درکنار تصمیم گیران و فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری ، علاوه بر رفع نیازهای جدی صنعت، برای حوزه های نوظهور اقتصادی ارزش افزوده ای جذاب خلق نمایند.

مهلت ثبت نام در این رویداد تا سی ام دیماه امسال تعیین شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت بنیاد ملی نخبگان نسبت به کسب اطلاعات و شرکت در این مسابقه اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید