سایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با طراحی جدید قابل دسترس است

You are currently viewing سایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با طراحی جدید قابل دسترس است
۳۶۷ Views

سایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی به منظور تعامل با کاربران، تسهیل در امر انتقال اطلاعات و یافته های دانش علوم شناختی و ترغیب و تشویق علاقه مندان بویژه، دانشجویان، اساتید و محققان به فعالیت در حوزه های شناختی با طراحی جدید راه اندازی و قابل دسترس است.

امکانات در سایت جدید مطابق با انتظارات بازدید کنندگان، علاقه مندان و کاربران حوزه های دانش علوم و فنآوری های شناختی طراحی شده و اطلاعات مورد نیاز علاقه مندان و کاربران در صفحات جدید این سایت بارگذاری و باز تعریف شده است.

بخشی از صفحه اول سایت ستاد به معرفی اهداف، ماموریت ها و طرح های حمایتی و نیز اخبار اختصاص یافته و بازدید کنندگان می توانند اطلاعات و موضوعات مورد نظر خود را در سایت جستجو و آنها را مطالعه کنند و قسمتی دیگر به نیازهای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به حوزه های شناختی به منظور تعامل با ستاد فراهم شده است.

کاربران جهت ایجاد پنل کاربری در سایت ستاد به عنوان کاربر جدید، می توانند از قسمت عضویت، فرم ثبت نام را تکمیل کنند و کاربران قبلی پرتال ستاد از طریق گزینه فراموشی رمز عبور، ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور جدید دریافت نمایند. لازم به ذکر است شناسه کاربری، کد ملی افراد تعریف شده است.

کاربران در سایت جدید همچنین می توانند درخواست های مقالات ISI، مقالات علمی – پژوهشی، پایان نامه مرحله اول و دوم خود را پس از وارد شدن به پنل کاربری از قسمت میز خدمات ثبت کنند. ثبت سایر درخواست ها درحال حاضر از طریق ایمیل دبیرخانه به نشانی info@cogc.ir قابل پیگیری بوده و دسترسی جهت ثبت سیستمی متعاقبا اعلام خواهد شد. ستاد توسعه علوم و فنآوری های شناختی از همراهی و صبوری کاربران قدردانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید