دوره آموزشی تربیت درمانگر اختلالات یادگیری با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی برگزار می شود

You are currently viewing دوره آموزشی تربیت درمانگر اختلالات یادگیری با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی برگزار می شود
۲۷۵ Views

دوره آموزشی تربیت درمانگر اختلالات یادگیری با حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی و با حضور متخصصان این حوزه برگزار می شود.

اختلالات یادگیری یا اختلالات توجه و یادگیری، مشکلاتی هستند که در فرآیند یادگیری و توجه دانش‌آموزان به وجود می‌آیند، این اختلالات می‌توانند به صورت مزمن و پایدار بوده و تأثیر قابل توجهی بر عملکرد تحصیلی فرد داشته باشند.

ناتوانی در تمرکز و توجه به طور مداوم، بیش‌فعالی و اضطراب ، اختلال یادگیری خواندن ،اختلال یادگیری ریاضی ،اختلال یادگیری نوشتاری و اختلال یادگیری زبان ، برخی از اختلالات شایع یادگیری هستند و هر کدام ممکن است با علائم دیگری همراه باشند. این اختلالات معمولاً نیازمند تشخیص و درمان توسط متخصصان مربوطه مانند روان‌شناسان و متخصصان آموزشی است.

این دوره آموزشی از ۲۶ مهرماه امسال برای معلمان ، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی، مشاوره توانبخشی و علوم شناختی برگزار می شود و علاقمندان می توانند از طریق آدرس https://irsynapse.com نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اقدام نمایند.

گروه علمی سیناپس و آکادمی خردگستر روانچی با همکاری دانشگاه تهران و حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی این دوره آموزشی را برگزار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید