فیلم مستند سینمایی” کاپیتان من” برای دانشجویان اکران می شود

You are currently viewing فیلم مستند سینمایی” کاپیتان من” برای دانشجویان  اکران می شود
۳۸۹ Views

فیلم مستند سینمایی”کاپیتان من” درنشستی ویژه برای دانشجویان و علاقه مندان به فعالیت در حوزه های دانش علوم شناختی و ساختار و عملکردهای مغز روز دوشنبه پنجم تیرماه امسال درمحل سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران اکران می شود.

این فیلم به منظور افزایش آگاهی های عمومی نسبت به دانش، ارتقای بهداشت و سلامت مغز و ساختارهای آن با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی تولید و ساخته شد.

فیلم مستند سینمایی نود دقیقه ای ” کاپیتان من ” به تهیه کنندگی و بازی “بهرام رادان” بازیگر مطرح سینما و کارگردانى “سیاوش صفاریان پور” ساخته شده و داستان فیلم کنجکاوى این بازیگر براى کشف رازهاى مغز انسان است.

مهرداد نعیمی” نویسندگى متن داستانی این مستند را برعهده دارد و “بهرام رادان” علاوه بر تهیه کنندگى، به عنوان راوى در این فیلم مستند نقش آفرینی می کند.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از تمامی علاقه مندان بویژه دانشجویان مراکز علمی، آمورزشی و دانشگاهی دعوت کرد برای تماشای این فیلم مستند سینمایی روز دوشنبه پنجم تیر ماه جاری از ساعت ۱۸ در محل سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران حضور یابند.

دیدگاهتان را بنویسید