
دومین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه شناختی جامعه برگزار شد
تاریخ : 1401/01/28
تعداد بازدید : 333
دومین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه و تاب آوری شناختی افراد جامعه و ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی و نیز تقدیر از فعالیت های ترویجی دست اندرکاران فعال رسانه ها و شبکه های مجازی درحوزه علوم شناختی برگزار شد.
دراین رویداد بیش از70 اثر توسط فعالان رسانه ای و دانشجویان در6 بخش رادیو، تلویزیون، مطبوعات، اینستاگرام، پادکست و دیگر فضاهای مجازی (وبلاگ، شبکه های اجتماعی، آپارات ) در طول هفته آگاهی از مغز دراین رسانه ها منتشرشد.
دبیراین جشنواره گفت: با برگزاری این رویداد که پرورش شناختی کودکان در اولویت قرار داشت ، تلاش شد محتوای های علمی تولید شده درزمینه دانش وعملکردهای مغز به زبان ساده به جامعه منتقل تا آحاد مردم نسبت به ساختار و عملکرد های مغز آشنا و در ارتقای توانمندی های مغزی اقدام نمایند.
به گفته وی نفرات برتر این دوره از جشنواره بزودی با حضور داوران متشکل از افراد متخصص در دو حوزه علوم شناختی و رسانه،با توجه به شاخص های کیفیت علمی، فراگیری مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوا انتخاب شده و به برگزیدگان درهر بخش علاوه بر لوح تقدیر، جوایز نقدی نیز تعلق می گیرد.
"هانیه علیزاده " همچنین یادآور شد: سومین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز امسال همزمان با هفته آگاهی از مغز برگزارمی شود.
نخستین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز دو سال قبل و در هفته آگاهی از مغز برگزار و از شش نفر به عنوان برگزیده در بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد.
هفته آگاهی از مغز برای هشتمین سال متوالی توسط ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی اسفندماه امسال در کشور برگزارخواهد شد.

محققان و متخصصان دستآوردهای علمی را در نهمین همایش بین المللی علوم شناختی به... ۱۴۰۱/۰۲/۲۵

ششمین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران برگزار می شود ۱۴۰۱/۰۲/۲۱

ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی از طرح های پژوهشی ترکیبی از چند پایان... ۱۴۰۱/۰۲/۲۷

طرح های پژوهشی در حوزه "آزمون های تشخیصی و ارزیابی توانبخشی در اختلالات مربوط... ۱۴۰۱/۰۲/۲۷

طرح های پژوهشی در زمینه"بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های... ۱۴۰۱/۰۲/۲۷